flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернень громадян за 1-е півріччя 2014 року

01 липня 2014, 09:55

                                      У З А Г А Л Ь Н Е Н Н Я

стану роботи Чемеровецького районного суду  за     скаргами  та зверненнями громадян за 1 півріччя 2014         року

 

 

               Скарги та звернення громадян Чемеровецьким районним судом  Хмельницької

 

області розглядаються відповідно до вимог Закону України « Про звернення громадян » та

 

згідно  «Інструкції з діловодства про звернення громадян».

 

               Так, на протязі 1 півріччя 2014 року до суду надійшло  84  заяви про

 

видачу довідки про неодержання аліментів.

 

               При вирішенні даних заяв було встановлено, що всі заяви є обґрунтованими,

 

оскільки заявники не зверталися до суду з заявами про стягнення аліментів та про

 

прийняття спадщини .

 

               Скарги на організацію роботи суду, несвоєчасне виготовлення мотивованих

 

судових рішень, протоколів судових засідань, не видачу копій судових рішень,

 

несвоєчасне звернення до виконання вироків, рішень, постанов, ухвал суду, неотримання

 

відповіді на  звернення, на посадових осіб суду  на протязі 1 півріччя 2014 року  до

 

районного суду та  вищестоящих органів не надходили.

 

               Всі  84  заяви вирішені судом в 15-денний термін.

     

              В суді робота по зверненню громадян ведеться наступним чином: всі заяви та

 

скарги ( крім тих, що підлягають розгляду в порядку, встановленому кримінально-

 

процесуальним та цивільно-процесуальним законодавством) реєструються в обліково-

 

статистичних картках ( форма 14). На кожну  заяву і скаргу заводиться окреме

 

провадження, де зазначається номер, відповідно до обліково-статистичної картки.

 

                В цьому провадженні містяться всі матеріали перевірки за заявою (скаргою), а

 

також копія відповіді заявнику (скаржнику).  В разі надходження  повторної заяви (скарги

 

), вона приєднується до попереднього провадження, а в обліково-статистичній картці 

 

зазначається , за яким номером об’єднано  провадження.

 

                Після реєстрації заяви ( скарги ) в той же день передаються на розгляд голови

 

суду, який встановлює строк їх вирішення і дає конкретні вказівки виконавцям.

 

                Відповідно до резолюції голови суду, завідуючий канцелярією передає заяву або

 

скаргу виконавцеві під розписку в обліково-статистичній картці не пізніше ніж на другий

 

день. Завідувач канцелярією систематично контролює строки розгляду заяв і скарг,

 

нагадує при необхідності виконавцеві про закінчення строку виконання даної заяви

 

( скарги ).

 

                  Про наслідки вирішення заяви ( скарги ) зазначається в обліково-статистичній

 

картці. Закінчені провадження зберігаються в канцелярії суду до закінчення року, після

 

чого здаються до архіву суду.

 

          Не розглянутих заяв на кінець звітного періоду немає.

 

          Працівниками суду досконало вивчено Закон України « Про звернення громадян »

 

та «Інструкцію з діловодства за зверненнями  громадян» з метою його суворого

 

дотримання при вирішенні заяв та скарг громадян.

 

               Головою  суду ведеться постійний контроль за своєчасним та якісним

 

вирішенням звернень громадян.

             

 

 

 

 

 

                   Голова

Чемеровецького районного суду                                                                 Р.В.Назарчук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вик.В.К.Литовченко

Тел..Факс 9-17-91