flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

               АНАЛІЗ

стану організації роботи Чемеровецького районного суду зі зверненнями громадян за 2018 рік

 

               Звернення громадян Чемеровецьким районним судом  Хмельницької області розглядаються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та згідно  «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

               Так, на протязі 2018 року до суду надійшло 127 звернень громадян, зокрема: 123 заяв громадян про видачу довідки про неодержання аліментів; 1 заява про підтвердження відсутності подачі у жовтні-грудні 2017 року, січні 2018 року позовів до ПП «АВС АГРО», а також відсутність таких в особі Анатолія М. Сорочука; 1 заява про надання інформації про те, чи перебували на розгляді в період з 01.12.2017 року по 22.01.2018 року справи про розподіл майна між членами майнових паїв ТОВ «Вільхівчанка»; 1 скарга громадянина на постанову слідчого Чемеровецького ВП про закриття кримінального провадження; 1 скарга громадянина щодо неналежного опису викраденого майна у вироку №687/1457/16-к.

При вирішенні заяв про видачу довідки про неодержання аліментів було встановлено, що 117 заяв є обґрунтованими, оскільки заявники не зверталися до суду з заявами про стягнення аліментів. Шістьом заявникам які звертались до суду з заявою про стягнення аліментів надавалась обгрунтована відповідь  про неможливість видачі довідки у зв’язку з зверненням ними до суду з заявою про стягнення аліментів.

               Заявнику – керівнику МП «Сорочук і партнери» Анатолію М.Сорочуку була надана обґрунтована відповідь, що відповідно до бази даних автоматизованої системи діловодства суду з 01.10.2017 року по 15.01.2018 року відсутній позов від Анатолія М.Сорочука (МП «Сорочук  і патнери) до ПП «АВС АГРО».

             Заявнику – голові ініціативної групи пайовиків ТОВ «Вільхівчанка» Заставному В.В. була надана обґрунтована відповідь, що відповідно до бази даних автоматизованої системи діловодства суду в період з 01.12.2017 року по 22.01.2018 року позовні заяви про розподіл майна між членами майнових паїв ТОВ «Вільхівчанка» до суду не надходили і судом не розглядалися.

            Скаржнику Вовчок К.В. щодо скарги на постанову слідчого Чемеровецького ВП про закриття кримінального провадження була надана відповідь, що у поданому зверненні не зазначено, яку саме норму права було порушено слідчим під час винесення постанови про закриття кримінального провадження. Також не конкретизовано, які саме вимоги скаржник ставить перед судом, а зазначено лише вимогу, «продовження розгляду справи», однак чинним КПК України такої вимоги не передбачено.

            Скаржнику Скрипнику А.Б. щодо неналежного опису викраденого майна у вироку №687/1457/16-к була надана обгрунтована відповідь та роз’яснено що у разі виявлення бажання ,щодо заявлення цивільного позову, він має бути поданий у межах цивільного судочинства, а позовна заява повинна відповідати ст.ст.175-177 ЦПК України.

            Також суд роз’яснив,  що відповідно до вимог ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів. Для належного оформлення скарги на постанову слідчого про закриття кримінального провадження, суд рекомендував скаржнику звернутися до будь-якого адвоката або в безоплатну правову допомогу.         

Зазначені звернення громадян  вирішені судом в 15-денний термін.

            В суді робота по зверненню громадян ведеться наступним чином.

Всі заяви та скарги (крім тих, що підлягають розгляду в порядку,

встановленому кримінально-процесуальним та цивільно-процесуальним законодавством) реєструються в обліково-статистичних картках (форма 14).

На кожну  заяву і скаргу заводиться окреме провадження, де зазначається номер відповідно до обліково-статистичної картки.

            В цьому провадженні містяться всі матеріали перевірки за заявою (скаргою), а також копія відповіді заявнику (скаржнику). 

В разі надходження  повторної заяви (скарги), вона приєднується до попереднього провадження, а в обліково-статистичній картці  зазначається, за яким номером об’єднано  провадження.

            Після реєстрації заяви (скарги, пропозиції) в той же день передаються на розгляд голови суду, який встановлює строк їх вирішення і дає конкретні вказівки виконавцям.

            Відповідно до резолюції голови суду, старший секретар суду передає заяву (скаргу, пропозицію) виконавцеві під розписку в обліково-статистичній картці не пізніше наступного робочого дня.

Старший секретар суду систематично контролює строки розгляду заяв і скарг, нагадує при необхідності виконавцеві про закінчення строку виконання даної заяви (скарги).

           Про наслідки вирішення заяви (скарги, пропозиції) зазначається в обліково-статистичній картці. Закінчені провадження зберігаються в канцелярії суду до закінчення року, після чого передаються до архіву суду.

Скарги на процесуальні дії суддів, працівників суду, організацію роботи суду, з приводу тяганини з розглядом судових справ та інше на протязі 2018 року  до Чемеровецького районного суду не надходили.

          Не розглянутих звернень громадян на кінець звітного періоду не має.

          Працівниками суду проведено вивчення Закону України «Про звернення громадян» з метою його дотримання при вирішенні звернень громадян.

              

            

            Голова                                              

Чемеровецького районного суду                                                                    Борсук В.О.