flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анонімного опитування відвідувачів суду

15 червня 2018, 14:37

 З метою отримання об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються Чемеровецьким районним судом Хмельницької області  та визначення пріорітетних напрямків для удосконалення  роботи суду з 01.06.2018 року по 14.06.2018 року проводилось анонімне опитування відвідувачів суду.

 

 За результатами анкетування

                    «Анкета опитування відвідувачів щодо  якості функціонування суду»

 

(в опитуванні взяли участь 19 респондентів)

Блок 1.Загальна характеристика респондента.

  В опитуванні приймали участь 2 респонденти віком 18-25 років, 10 респондентів віком 26-39 років, 4 респонденти віком 40-59 років,  3 респондент віком 60  років і старше (10 чоловіків та 9 жінок).

Четверо  опитуваних мають середню та неповну середню освіту, четверо -базову вищу освіту, 11 - повну вищу освіту.

Повну вищу юридичну освіту мають  10 респондентів.

                11 опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 8 - в іншому населеному пункті.

На запитання №6 «У суді Ви представляєте...», 10 респондентів відповіли «1» (особисто себе), 6  респондентів зазначили «2» (іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом)), 3 респоденти зазначили інше (один із них – прокурор).

На запитання №7 «Як часто Ви були учасником судового процесу:»; 5 респондентів відмітили «1» (це мій перший судовий процес), 6 респондентів зазначили «2»(2-5 разів), 8 респондентів зазначили «3» (6 разів і більше).

На запитання №8 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 10 респондентів відмітили «1» (цивільний процес), 6 респондентів зазначили «2» (кримінальний процес», 2 респонденти зазначили «3» (адміністративний процес») та 1 респондент зазначив  «4» (справа про адміністративне правопорушення).

На запитання 9 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 14 респондентів відмітили « 2 » (справа перебуває у процесі розгляду) та 5 респондентів відмітили «3» (розгляд справи завершено).

На запитання №10 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?» 5 респондентів зазначили «2» (майже не обізнаний), 4 респондентів відмітили «4» (загалом обізнаний), та 10 респондентів відмітили «4»(цілком обізнаний).

На запитання №11 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», 16 респондентів

відмітили «5», «4» (відмінно, добре), 3 респонденти зазначили «9» (код невідповіді).

 

Другий блок запитань.Оцінювання за вимірами якості.

Доступність суду.

На запитання: «Чи легко Вам було знайти будівлю суду» 16 респондентів  зазначили «5» та «4» (цілком так, швидше так), «Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» - 14 респондентів  зазначили «5» та «4» (цілком так, швидше так), «чи зручно паркувати автомобіль» - 15 респондентів  зазначили «5» та «4» (цілком так, швидше так), «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» - 19 респондентів  зазначили «2» (ні), «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 16 респондентів  зазначили «5» та «4» (цілком так, швидше так),, «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» 14 респондентів  зазначили «5» та «4» (цілком так, швидше так),«чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» - 16 респондентів  зазначили «5» та «4» (цілком так, швидше так), а ось на запитання; «чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» 8 респондентів зазначили «1», «2», «3» (цілком ні, швидше ні, більш-менш).

В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»

На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання» -15 респондентів зазначили «5» та «4» (швидше так, цілком так),а 3 респонденти зазначили як «3» і «1» (цілком ні, більш-менш), «вільний доступ до побутових приміщень» 13 респондентів зазначили «5» та «4» (швидше так, цілком так),а 5 респондентів зазначили як  «3», «2», «1» (цілком ні, швидше ні, більш-менш, «чистота та прибраність приміщень» - 15 респондентів зазначили «5» та «4» (швидше так, цілком так),а 3 респонденти зазначили як  «3» і «1»(цілком ні, більш-менш), «достатність освітлення» -  16 респондентів зазначили «5» та «4» (швидше так, цілком так),а 2 респонденти відповіли «1» (цілком ні), «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди»16 респондентів зазначили «5» та «4» (швидше так, цілком так),а 2 респонденти зазначили «1»(цілком ні).

На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» ,«правил допуску в суд та перебування в ньому»,«справ, що призначені до розгляду» , «зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита,  реквізити та розміри платежів» 16 респондентів  оцінили на «5» та «4» (швидше так, цілком так), 2 респонденти по усіх пунктах відмітили «1» (цілком ні);  на запитання  «чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?» 9 респондентів відповіли «Так», «чи знайшли на сторінці потрібну інформацію» 9 респондентів зазначили «5» та «4» (цілком так, швидше так).

На запитання: Сприйняття роботи працівників апарату суду та чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм: 15 респондентів  оцінили все на ««5» та «4» (швидше так, цілком так), 3 респонденти оцінили на «1»та «2» (цілком ні, швидше ні); 1 респондент відмітив «9» (код невідповіді).

На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»:

«чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій справі?»

3 респонденти оцінили на «1», «2» (цілком ні, швидше ні), 3 респонденти надали відповідь «3» (більш-менш),  12 респондентів оцінили на «4» і «5» (швидше так, цілком так),  «чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» - 3 респонденти оцінили на «1» (цілком ні), 1 респондент надав відповідь «3» (більш-менш),  10 респондентів оцінили на «5» (швидше так, цілком так); «чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?» - 2 респонденти оцінили на «1» (цілком ні), 16 респондентів оцінили на «4» і «5» (швидше так, цілком так), ; «чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» - 4 респонденти оцінили на «1», «2» (цілком ні, швидше ні), 1 респондент надав відповідь «3» (більш-менш),  11 респондентів оцінили на «4» і «5» (швидше так, цілком так).   

  

На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»:

«неупередженість та незалежність» - 6 респондентів оцінили на «1», «2»  та «3» (цілком ні, швидше ні, більш-менш), 13 - оцінили на «4» і «5» (швидше так, цілком так), «коректність, доброзичливість, ввічливість» - 2 респонденти оцінили на «1» та «3» (цілком ні, більш-менш), 16 - оцінили на «4» і «5» (швидше так, цілком так), «належна підготовка до справи, знання справи» -1 респондент оцінив на «1» (цілком ні), 17 - оцінили на «4» і «5» (швидше так, цілком так); «надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію» 1 респондент оцінив на «1» (цілком ні), 17 - оцінили на «4» і «5» (швидше так, цілком так), «дотримання процедури розгляду»- 1 респондент оцінив на «1» (цілком ні), 14 - оцінили на «4» і «5» (швидше так, цілком так).

 

На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»: «Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 10 респондентів  оцінили  «Так», 1 - «Ні»,8 респондентів не дали відповіді на це запитання; «чи отримали Ви повний текст рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали повний текст рішення» 12 респондентів відповіли «Так», 7 респондентів не дали відповіді на це запитання, «чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» - 9  оцінили на «5» та «4» (цілком так, швидше так), 2 - оцінили на «1» (цілком ні), 1 респондент оцінив на «3» (більш-менш); «чи було рішення добре обґрунтованим» - 9  оцінили на так «5», 2 оцінили на  «1» т(цілком ні), 1 респондент оцінив на «3» (більш-менш).

 

В розділі Вкажіть загальну кількість: «судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - 3 респонденти  зазначили  9-10 засідань, 1 респондент зазначив 20 засідань, 15 респондентів зазначили 1-4 судових засідання; «судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду» - відповідь зазначив лише один респондент вказавши 1 засідання; «візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях» -3 респонденти відповіли 9, 11, 20 візитів, 1 респондент відповів – 5 візитів, 6 респондентів відповіли – 1 візит.

 

            Результати опитування свідчать, що переважна більшість відвідувачів суду дала позитивну оцінку якості послуг, що надаються судом.

 

 

Дякуємо  усім хто прийняв участь в опитуванні.